duminică, 27 aprilie 2014

Tu târfă.

”Tu târfă de ce te ascunzi? De ce nu spui adevarul, de ce n-ai curaj sa recunosti?!”..
Cuvintele astea imi răsună acum in minte, sunt cuvintele lui spuse in intuneric auzite de urechi straine si reci insa de mine au fost ignorate, nu mi-am schimbat privirea atintita asupra golului din el sau.. din mine? Care e mai gol dintre noi? El care e un sot ce-si inseala sotia pe care n-o iubeste si nu o va iubi niciodata sau eu tarfa pe care el o iubeste si o venereaza? Nu sunt tarfa pentru ca m-am culcat cu multi, nu, ci pentru ca am curaj sa-mi spun fanteziile si tot odata sa le pun in practica, am curaj sa fiu EU, ceea ce multi nu au curaj, am curaj sa gasesc lumina de la capatul tunelului, nu.. sunt de gheata dar nici bună nu pot fi ! Ma acceptat asa cum sunt, mi-a acceptat defectele ceea ce e foarte important, mi-a raspuns la strigatele mele stinse de ajutor, a fost acolo sa-mi linga ranile.. si nu doar ranile. Sa ma faca sa ma simt implinita si totusi..sunt tarfa lui.
Nimic de aici nu are sens, dar sincer ce are sens?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu