joi, 17 aprilie 2014

Cuvinte

eu:- vrei ceva de băut?
el:- da.
Mă ridic de pe canapea si-i aduc o cafea, mă așez langă el si-l sărut pe obraz. Se uită la mine.
el:- ce curvă esti.
Mă uit la el si râd ușor.
eu:- și care e problema? Vrei să mă jignești?! Hmm.. ai nevastă  și totuși vii la mine care e curva dintr-e noi? 
el:- taci !
Mă apucă de gât mă trage spre el și mă sărută.
el:- știi că nu-ți rezist.
eu:- știu.. de aia mă faci curvă, că sunt slabiciunea ta.
Mă urc pe el si-l sărut pe gât, el imi pune mana pe fund.
el:- mă amețești. Aș da orice să am o soție ca tine.
Mă opresc, mă uit la el mă dau jos de pe el.
eu:- eu soție? niciodată. Nu e vina mea ca te-ai casatorit, deși mă iubesti pe mine.
el:- nu știu de ce iubesc o nesuferită ca tine.
eu:- usa e acolo, te invit să iesi !
Se ridică, se aranjează isi ia tigarile de pe masă, cheia de la masină si pleacă.
eu:- idiotule !
el:- curvo !
eu:- ti-am zis ca asta nu ma raneste, că tu esti o curvă mai mare ca mine.
Trânteste ușa in urma sa.
Bărbatul care se duce la curve nu va fi niciodată loial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu