joi, 17 aprilie 2014

I love HIM.

el:- vreau sa mergi cu mine.
eu:-ok.
el:- nu ma intrebi unde?
eu:- nu.
Imi iau haina, se ridică si iesim amndoi pe ușa. E un domn.  Mă urc in masină, aprind o țigară, nu sunt curioasă unde mă duce. Ajungem in fata unui bar de striptease, mă asteptam la asta. Cobor din mașină, nu apucă să zica nimic si intru in bar. Nu sunt o domnișoară decentă, mă astez la bar si ii cer barmanului un Martini. Il analizez nu arată deloc rau. 
el:- iti place?
Apare din spatele meu si mă sărută pe umarul meu gol.
Mă uit la el.
eu:- da.
el:- vreau sa-mi dansezi.
eu:- de ce? nevasta-ta nu stie?
el:- nevasta-mea nu-i curvă.
Mă sărută. Il iau de mana si ne ducem intr-un spatiu intim, incep să dansez la bară. Am ceva experiență, se uită la mine, mă soarbe din priviri nu indrazneste sa ma atingă, il privesc cum ar vrea sa ma dezbrace si sa ma f*tă, e amuzant, rad in sinea mea, lui doar ii zambesc si-l privesc cu dispreț. Il iubesc, dar fata lui mă enervează de fiecare dată, mă face sa innebunesc parfumul lui, ador cand mă săruta si face sex cu mine, iubesc felul in care fumează tigara dupa ce facem sex, ador ca ma sarută atunci cand eu vreau sa-l dau dracu, imi place mult cand ma ia in brate cand eu vreau sa plec, ma innebuneste cand ma lipeste de perete si facem sex din picioare, imi da orgasm dupa orgasm.. mă face să vibrez, si totusi ne iubim dar nu suntem si nu vom fi impreună.
Mă enervez, mă uit serioasă la el, ii cer cheile de la mașină, nu ezită si mi le dă, il las in bar si plec cu mașina lui.
Viata merge inainte cu sau fara prea multe cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu