duminică, 13 aprilie 2014

Am nevoie

eu:- vreau să vii la mine.
Nu trece mult timp și a ajuns, ii deschid ușa și mă sărută ii fac semn să intre, începe să se dezbrace. Mă uit la el și râd.
eu:- de ce te dezbraci?
Se uită la mine nedumerit.
el:- nu de asta m-ai chemat?
Incep să râd și mai tare.
eu:- nu prostule, azi vreau să fim doar prieteni și să bem ceva.
Scot sticla de vodka, o desfac și beau prima apoi bea el apoi eu si tot asa... Nu se mai poate abtine si sare pe mine, ma sarută pe gat, eu amețită ii spun sa ma lase-n pace. Nu se opreste, il imping si ma dau la oparte.
eu:- daca vrei sa ma fu*i, pleci dupa aceea.
Nu trebuie sa-i zic si a 2a oară, mă intinde pe pat cu fata-n jos și mă penetrează,nu simt nimic.. Il indem „mai tare”, incepea din in ce mai tare, de data asta am facut-o fără protecție iar el si-a dat drumul in mine, obosită adorm, fara sa-mi dau seama de ce tocmai s-a intamplat. El se imbracă si pleacă.
Dorm liniștită și totuși să fiu liniștită ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu