marți, 8 aprilie 2014

Pot să ...?

Sâmbătă seara. Sunt singură, mai singură ca niciodată, EL nu e langă mine se distreaza, prietene nu am si nici nu vreau să am.
Stau la marginea patului ascultand o melodie lentă dar placută pe care am facut sex de atatea ori, fumez o tigara si beau un vin rosu, pisica e langa mine se uită la mine eu la ea, aș vrea să vorbească să nu mă mai simt singură... Mă hotărasc să plec, imi iau o rochie decoltata, pantofi cu toc, buzele le fac rosii (rosul mi s-a parut mereu culoarea seductiei) sunt gata –să inșel- am nevoie de sex, vreau să mă pierd in brațele unui necunoscut.
E 2:00, ajung la cel mai apropiat club de langa mine, mă uit in jur după prada mea, am pus ochii pe un tip, nu e singur dar nu-mi pasă, altul nu vreau să mai caut, il privesc indelung dar nu insisten, si-a dat seama deja ce vreau ii fac semn sa ma urmeze, ajungem afara, mă conduce la masina lui, in masina incepe sa ma sarute si sa-mi bage mana pe sub rochie, imi sopteste ca mă vrea, atunci in minte mi-a venit imaginea LUI pe retină, de ce să fac asta? Cand am tot ce vreau langa El, imi dau seama de ceea ce fac, ii dau mana la o parte si imi trag rochia cobor din masina si plec.
Ajung acasa, e ora 5:00, EL ma asteptat in pat.
El:- ai venit.
Se uită la mine si zambeste.
El- ai facut-o.
Mă apropii de el, imi desfac fermoarul. Rochia cade de pe mine, ma apropii de el, ma urc in pat, il sarut pe abdomen, apoi ii soptesc:
Eu:- stii doar ca nu as putea face asta.
Imi zâmbeste apoi ma saruta, Imi desface sutienul cu repeziciune, un san il cuprinde cu mana, iar pe celalalt il sarută, sunt fericită, coboara in jos. Imi da chilotii jos, imi face oral, cat de bine se pricepe, de fiecare data mă face să vibrez, se ridică, nu mă lasă sa-i fac oral, mă penetrează.
E atat de bine, mă pierd in sexul turbulent dintre noi, sunt a lui nu l-aș putea insela, sunt al lui.
Orele de dragoste dintre noi se scufunda in pasiune,  imi pierd firea, unghiile mele sunt infite adanc in spatele lui, alunecand in sus si in jos, gemetele mele sunt mai grele, cand astept. Concluzia e ca il iubesc, si doar atat am ! Atingerile lui sunt ca un drog, nu pot trai fara ele, saruturile lui de ar fi otrava, m-as otravi zi de zi si asta ma face să vreau !
Nici nu mi-am dat seama cand timpul a trecut atat de repede, e ora 10:00, adoarme obosit si transpirat langa mine, ma uit la el, e atat de frumos si mirosul lui il ador, nu vreau sa-l las sa plece, il sarut pe umar si-l las sa doarmă.

Mă dau jos din pat, mă duc in bucatarie, imi fac o cafea, aprind o tigara si ies pe veranda, sunt goală, sub halatul alb ce-mi mangaie pielea și aștept să se trezească. E liniște. Ce e mai etern decat linistea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu