duminică, 6 aprilie 2014

Zile ploioase


Afară plouă, e o vreme urâtă pentru iesit, dar o vreme frumosă pt altceva...
O melodie lentă si relaxantă, un pahar de vin roșu, un pat ideal, zgomotul ploi auzindu-se-n geam, îmbracată doar in lenjerie și un halat care să alunce usor de pe mine și el... fructul pasiunii, pe care-l gust ori de cate ori simt nevoia să mă eliberez de mine, să ating cerul.
EL e singurul care reuseste asta.. E singurul care ma lasă să fiu -EU- să fiu dorința lui arzătoare, să fiu pasiunea lui, să fiu libertatea lui.
Să mă - infrupt - din trupul lui ca un animaluț sălbatic, cu el pot fi cine vreau, mă lasă sa-mi dau frâul liber. Mă adoră, mă admira !
Și ce aș mai vrea de la viata? Nu vreau un cadou scump vreau doar zile ploioase,  pe el, iubitul meu care ma face să zbor atunci cand mă face al lui si ... un -TE IUBESC-  mai etern decat linistea, spus in soaptă in timp ce-mi mangaie trupul golaș cu mainile lui atente si curioase și dorința lui -de mai mult-.
Zile ploioase si gemete de placere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu