vineri, 11 aprilie 2014

Tu,eu și ea

Bate cineva la ușă, mă grabesc să răspund.
el:- fă-ți bagajele.
eu:- de ce?
el :- te răpesc.
eu:- lasă prostiile și zi-mi de ce.
el:- te răpesc, vreau câteva zile să fii doar a mea.
Imi iau câteva haine si ies grabită, el mă astepta in masină, mă urâc si plecam.
eu:-unde mergem?
Nu-mi răspunde, nu-mi zice nimic tot drumul incep să mă enervez. După ceva timp imi spune:
el:- vreau să ne trezim impreună pe malul marii.
Mă uit la el preț de câteva secunde apoi mă sărută intens.
Am ajuns la mare, era seară deja, totul era minunat, lumina lunii se reflecta in apă, cateva lampione se ridicau spre cer, zâmbesc si sar in sus ca un copil, mă ia in brate si mă ridică.
el:-  vreau să fii doar a mea, dar promite-mi că nu vei pleca cu iubirea mea.
eu:- stii ca nu pot promite asta.
el:- știu..
Mă sărută.
el:- uită-te spre mare.
eu:- e frumoasă.
el:- Iți dăruiesc marea, nu are final, tot ce e al meu iți aparține Te IUBESC.
In momentul acela simteam cum -mi se strange sufletul-, mă abțineam să nu plang, simteam ca inima vrea sa-mi iasă din piept ! Il sarut, apoi fug ca un copil pe plaja el dupa mine, mă prinde, mă ia in brate si mă invarte, apoi mă sărută, intru in jocul lui pasional, imi dă bluză jos, il privesc, mă sărută pe gat, mă intinde pe nisip,  imi mangaie trupul, mi-l rasfață, mă admirăm, facem dragoste, ne rostogolim pe nisipul fin, dupa cateva ore adormim, stau cu capul pe pieptul lui, suntem plini de nisip.. Dimineața mă trezesc eu, il sarut se trezeste, se uită la mine, mă ia in brate si ma aruncă in apa si vine si el după mine, ne sărutăm si ne purtam ca doi copii.
Mergem inapoi pe nisip, si ma ia in brate, mă sărută pe frunte.
el:-  Te iubesc !
Zămesc si-l strang tare in brațe.
Cum să nu fiu fericită cand mi-am gasit locul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu