luni, 7 aprilie 2014

Sex la lumina felinarului

Hmm... e târziu și sunt puțin amețită din cauza alcoolului, EL s-a oferit să mă ducă acasă, eu.. am acceptat știind că nu e tocmai un sfânt.
Merg la brațul lui desculță și amețită, mă opresc langă un felinar ce pâlpâie, mă lipesc de el și-mi aprind o țigara și-i zâmbesc -pervers-.
eu: -te abții.
Se uită nedumerit la mine.
el :- ce vrei sa spui?
eu- spun doar că te abții.
Îl trag mai aproape de mine, atat de aproape încat îi puteam auzi ritmul inimii, îl sărut, îmi raspunde la sarut din ce in ce mai vulcanic, ma ia in brațe si îmi atinge sanii și-mi baga mana pe sub rochie atingandu-mi -goliciunea- și facându-mă să scot un sunet înădușit .  Mă sărută pe gât iar limba îi aluneca pe umarul meu, -trag din țigară și mă uit la el, apoi suflu fumul in fața lui- îmi aluneca breteaua de pe umâr dezgolindu-mi sanii, mă atinge, îmi mușc buza, sfarcurile mele erau tari iar cu limba lui îmi gustă sanii, incep să gem.
Lumina felinarului pâlpâia pe noi doi, făcand totul mai intens, arunc tigara și imi dau chiloții jos, îi zâmbesc si îi desfac cureaua apoi nasturii rand pe rând, mă ridică iarași și incepe să mă penetreze, incep să gem iarași, mă penetrează  din ce in ce mai tare și mai bine, sunt  amețită dar totuși e atât de bine, de aceeași părere e și el, îl simt... După ceva timp, îl dau la o parte mă aranjez îi zâmbesc sec.
eu: - multumesc !
Și plec fără sa-l las să spună ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu