marți, 8 aprilie 2014

Dimineți transparente

    În fiecare dimineață aceeași poveste, mă trezesc, iar lipseste din patul meu.. A lipsit in fiecare seară.. Dorm, singură.
Mă dau jos din pat si ma uit pe partea goala a patului, partea lui.. partea care a fost mereu goala, zâmbesc trist dar zâmbesc.  Deschid ușa iar zgomotul ei se aude in intreaga casa , o casă mare dar pustie. Sunt doar in lenjerie, nici nu-mi iau halatul pe mine, e o zi caldă de primăvară, imi fac o cafea tare, aprind o tigară, ies pe verandă si mă uit in gol preț de câteva secunde, deschid laptopul, zâmbesc gandindu-mă la noaptea ce a trecut.
    A fost cu mine, am facut dragoste nebună, am uitat de ratiune si principii, am fost a lui, am simtit cele mai profunde emotii a fost cel –mai bun sex- de până acum, ma facut sa mă cutremur de fiecare data cand ma atingea si de fiecare data cand imi facea oral, simțeam mii de fluturi jucandu-se in interiorul meu, gemetele mele se auzeau ca un ecou in casa pustie. 

Apoi dupa placerea pe care mi-a oferit-o el, de ce să nu i-o ofer si eu? Am coborât cu săruturi mici pe pieptul lui până am ajuns jos, limba mea îi admira –erectia- imi musc buza, ma uit la el si incep din nou sa- muncesc-, după ce ne-am –săturat- , ma penetrat, era in mine, cel mai frumos sentiment, continui să-l sărut mai apesat si mai vulcanit, simteam fericire si placere, el obosește..eu mai vreau, trupul meu nu se satură niciodată de sex ! Sunt deasupra lui, facem sex din nou, ma misc de parcă aș dansa la bara, zâmbesc.. mă simt liberă și nu mă mai gandesc la nimic, doar la placerea pe care mi-o oferă. După câteva ore intense, ne oprim.. mă ia în brate mă sărut și-mi zice cele mai urâte cuvinte –TREBUIE SA PLEC-, urăsc că-mi spune asta, nu mă impotrivesc, îl las sa plece...
Și pleacă in fiecare seară..
    Ies din transă, îmi fumez tigara și mă apuc de scris așteptând să se lase seara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu