miercuri, 9 aprilie 2014

Doi nebuni și o iubire

el:- uitate la mine.
eu:-nu.
el:- de ce nu recunoști?
eu:- ce să recunosc?
el:- că-ti ia foc trupul când mă vezi, că-ți bate inima mai tare, că roșești, că dacă nu vin o zi imi duci dorul, că ai nevoie de mine, că eu insemn mult pentru tine, pentru că fiecare sărut te innebunește, că deși zici ca mă uraști tu simți nevoia să fiu langă tine.
eu: -termină, sunt doar telenovele, nu simt nimic din astea.
Vreau să par sigură pe mine, deși vocea imi tremură .
Mă intorc cu spatele și vreau să plec, mă prinde de mana și mă ia in brate, mă fortează să mă uit in ochii lui, mă zbat sa ma lase-n pace, dar degeaba,.
el:- spune !
eu:- ceee?!
el:- că nu poți sta fara mine.
eu:- nu vreau !
el:- spune-mi ca mă iubești la fel de mult cum te iubesc eu !
eu:- nu te iubesc, da-mi drumul.
Se resemnează, nervos imi dă drumul, mă intorc si plec, dar nu eram mulțumită, mă mințeam singură, daca plec astazi, mâine imi va fi dor ! Alerg si-l iau in brațe, il sărut de parcă aș fi vrut sa-l manac, ii savuram fiecare atingere a buzelor sale, ma ia in brate. Îl privesc !
eu: -TE IUBESC! și e adevarat ce ai spus tu !
Mă sărută, și mă intinde in pat.
el:- lasa-mă să te vad goală.
eu:- ce mai aștepți? vreau sa fiu a ta din nou si din nou, la nesfârșit. 
Mă dezbracă, cu degetele imi mangaie corpul, mă privește cu nesaț, mă dorește. Mă sărută, imi mangaie chipul, atent la fiecare detaliu in parte. Imi sarută fruntea,ochii,buzele, gatul, sanii, abdomenul, coapsele, mă rasfață, mă sărută din nou.
el:- ești a mea, îmi aparții.
Imi soptește la ureche, apoi ma sarută din nou.
eu:- sunt a ta !
-Intră- in mine, dar bland.. mă lasă să mă bucur de fiecare clipă, sunt a lui din nou, il indemn să intre din ce in ce mai tare si mai repede, exact asta si face, facandu-mă să gem de plăcere, zămbesc.. obosită dar implinită.
Adoarme, ma cuibaresc in brațele lui, imi lipesc trupul gol de al său, e rece dar incă mai e transpirat, chipul lui era roșu dar avea un zâmbet satisfacut, ma sărutat pe frunte.
el:- Te iubesc!
Apoi a adormit, eu nu pot adormi, ii analizez chipul... e atat de frumos, îl ating apoi il sărut ușor pe buze, apoi adorm și eu in brațele sale.
Fericită că a doua zi mă voi trezi lângă el. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu