duminică, 30 august 2015

Pierdută

Am inima bucați.. cât o să reziste așa? Aș vrea sa iau fiecare bucațică si sa o lipesc la loc, dar stiu ca n-am cum. Sunt blocată, in două inimi...a mea unde e blocata? In care din ele.. sunt confuza, doare.. doare tare  ! Sunt la o răscruce de drumuri.. care e al meu? Pe care sa merg? De ce nu stiu, de ce nu ma mai stiu pe mine, de ce ma simt pierdută in larg, cine ma salvează? Cine mă indrumă? Mă simt tot mai rau, capul imi e greu de la atatea ganduri care atarna tot mai greu, ma simt atat de neputincioasa, mă macina un dor imens, un dor de a strange pe cineva in barte pana amortesc, sa sarut pe cineva pana ce mi se invinetesc buzele, sa pang de fericire pana imi seaca lacrimile, sa spun cuiva ”te iubesc” pana raman fara glas, sa fac dragoste cu cineva pana nu mai am vlaga, sa zambesc langa cineva pana imi amorteste fata, sa ma simt invincibila langa cineva, sa pot zbura langa cineva fara sa-mi fie taiate aripile ! Mi-e dor sa simt pe cineva langă mine ! Să stiu ca acolo e locul meu, sa scap de orice ma apasă, să-mi lipesc inima, sa-mi adun visele si sa le dau drumul sa se implineasca ! Sa-mi simt trupul cum se vindeca si se ridica din mocirla ca sa renască, să simtă ca trăieste sa aibă aripi sa poata zbura din ce in ce mai sus !
Vreau sa aud linistea din ochii cuiva, sa simt cum inima mea bate, te vreau pe tine... as vrea sa te sun ori de cate ori am nevoie sa te aud ! Am nevoie de tine langă mine. Să fii tu pt mine iar eu pt tine.
Doare... !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu