luni, 6 iulie 2015

Nu am nevoie de tine, dar te vreau.

     Exact. Nu am nevoie, dar te vreau asa de mult, ma simt goala pe dinăuntru cand nu te vad. Iubire sau obsesie? Cand ma ascult mi se face rau, rau ca nu pot sa te las, nu te las sa pleci, sa ma lasi, sa ma uiti, Sunt asa de fericita cand ma tii in brate , uit de tot si de toate, cand ma saruti simt mii de fluturi cum se zbat in mine, te vreau pentru totdeauna dar stiu ca nu o sa te am niciodata, sunt lasa sa spun „da o sa fiu a ta mereu” dar sunt puternica sa sufar, sa te iubesc cum nimeni nu o s-o faca vreodata. Nu ma crezi? Fi atent am trait mereu cu amintirea ta in piept inca o fac, doare dar.. e o durere placuta, cand inchid ochii si-ti vad chipul.
      In mintea mea au fost destule dăți cand ti-am spus ca te iubesc, si imi imaginam ca sunt cu tine si ca ma iubesti asa cum o fac eu.
       Trebuie sa te  las, mi-am spus de multe ori, niciodata n-am putut. Te rog, izgoneste-ma din viata ta, sa fim amndoi multumiti, fericiti nu vom fi niciodata pt ca ne vom iubi pana la sfarsit. Alunga-ma din viata ta si uita-ma...
Te iubesc... cu drag a ta nebuna,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu