vineri, 9 septembrie 2016

lasă.

 Oare fara tine nu sunt eu? M-ai facut să fiu dependentă de tine apoi m-ai abandonat .. mi-ai luat tot, am dat tot la schimb pentru un vis. Am mii de frustrari in mine, trecutu mi-a batut la usa de trei ori, si acele trei ori cele mai importante, le-am inchis usa-n nas pentru tine, am sperat sa fiu cu tine pentru totdeauna, acum as da orice sa nu mai simt iubire pentru tine, Te detest, de detest atat de tare si totusi simt cama topesc cand iti ating buzele. E o iubire bolnava si toxica, si nu o mai vreau, ți-o poți lua înapoi pentru că eu nu mai am nevoie de o iubire infectă creată în mintea mea.
Am ajuns sa te urasc, Vreau pur si simplu sa dispari ! Am o obsesie si acea obsesie esti Tu si mă îngrețoșează asta, nu te mai vreau, dar nu stiu sa trăiesc  fara tine, m-ai calcat in picioare de n ori, si am venit la tine cu coada intre picioare cersindu-ti atentia, mă simt ca un caine fara stapan, care vine si se zgudura langa tine doar doar ii dai ceva de mancare.
M-am saturat sa fiu slaba si vulnerabila, vreau sa fiu eu din nou,  nu-mi place sa iubesc !

Un comentariu:

  1. suntem căsătoriți de 14 ani binecuvântați cu doi copii și viața mergea fără probleme. soțul meu obișnuia să îngrijească familia, dar încetează să facă asta dintr-o dată și a spus că s-a săturat de căsătorie și vrea să mergem pe calea noastră separată și să cerem divorț, dar refuz să semnez hârtia și a mutat a fost o perioadă grea pentru mine, într-o zi când m-am întors de la serviciu, am întâlnit un bun prieten de-al meu după ce am schimbat saluturi, a întrebat despre soțul meu și i-am explicat lucrurile. mi-a spus să nu-mi mai fac griji că are o soluție pentru mine, a introdus un om spiritual puternic numit dr. Ajayi, mi-a dat numărul său, nu l-am sunat imediat pentru că eram sceptic. într-o zi am decis să-l sun și el a răspuns, i-am explicat lucrurile și mi-a spus că problema mea va fi rezolvată și soțul meu se va întoarce peste trei zile, mi s-a spus ce trebuie făcut și i-am urmat instrucțiunile. Astăzi sunt fericit pentru că soțul meu se află în curtea din spate și suntem din nou familie, contactați-l pe Dr. Ajayi pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau prin e-mail: drajayi1990@gmail.com dacă aveți o problemă de relaționare și veniți și împărtășiți mărturia dvs. ca mine.

    RăspundețiȘtergere